ثبت برند در موسسه حقوقی ارزان ثبت

ارائه خدمات ثبتی و حقوقی

ثبت برند در موسسه حقوقی ارزان ثبت

۶ بازديد
علامت تجاری نام یا برند یا علامتی است که برای محصولات و خدمات مختلف استفاده می شود. بنابراین می توانید از آن در هر زمینه ای استفاده کنید. ثبت علامت تجاری به شما این امکان را می دهد که از نام علامت تجاری ثبت شده خود استفاده کنید و حتی آن را در کشورهای دیگر در سراسر جهان ثبت کنید. ثبت علامت تجاری در اداره مالکیت فکری انجام می شود و شرایط اصلی ثبت، داشتن پروانه رسمی و حداقل سن متقاضی می باشد.
علامت تجاری عنوان نماد یا کلمه ای است که برای یک محصول یا خدمات خاص طراحی و توسعه یافته است. نماد از حروف و اعداد یا هر دو تشکیل شده است که باید با دقت زیادی ایجاد و نمایش داده شود.
طرح نهایی در صورت تایید بازرس اداره ثبت علائم تجاری یا اداره مالکیت صنعتی قابل نگارش و پیگیری است. لوگوها و علائم خاص از تصاویر و اعداد تشکیل شده است که برای تشخیص سایر علائم و نشانه های مرتبط با محصولات و خدمات مورد نظر استفاده می شود.
در انتخاب نام برای برندها و برندها باید به اصالت نام و تکرار نشدن آن توجه ویژه داشت. برای دریافت بهترین برند برای ثبت نام با کارشناسان ثبت تماس بگیرید و با مشاوره شخصی برند خود را انتخاب کنید و در نتیجه کار خود را در آینده تضمین کنید. نشانه ای که اگر آفریده شود، متفاوت و بی نظیر است و اگر کلمه باشد، بی نظیر و نو است، متفاوت از آنچه تاکنون نوشته شده است.
یکی دیگر از شرایط ثبت علامت تجاری این است که متقاضی باید 18 سال سن داشته باشد و دارای مجوز کار باشد. حتی اگر در کسب و کار خود کار می کنید، باید از مقامات مربوطه مجوز برای ثبت علامت تجاری به نام خود یا نام شرکت خود دریافت کنید.

برای ثبت برند تجاری در ابتدا باید بدانیم که طبقه بندی کالایمان در کدام طبقه از تقسیم بندی اداره علامت جای می گیرد. در مرحله بعد جهت ثبت نمودن برند احتیاج به انتخاب یک نام برای برند خود داریم .

در انتخاب نام برند باید به این نکته توجه داشت که نام انتخابی ما قبلاَ به ثبت رسیده است یا خیر ؟ چرا که علامتی که انتخاب می شود می بایست جدید بوده و با سایر علامت ها وجه تمایز داشته باشد تا بتواند نقش خود را به خوبی ایفا نماید.
اگر می خواهید نام برند شما فارسی باشد باید یک مستند معنایی در لغت نامه دهخدا داشته باشد و مزایای کالا یا خدماتی را که تولید می کند توصیف کند. نام برند باید بتواند توجه مصرف کننده را به خود جلب کند و بر روی مخاطب نگرش مثبت ایجاد کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.